Bij verschillende van de door ons geleverde diensten kan een meldkamer-functionaliteit aangeboden worden. Dit houd in dat uw systemen door onze partner op afstand gemonitord worden. Wanneer nodig zullen zij hier actie op ondernemen. Hieronder staan een paar voorbeelden van functionaliteiten die ondersteund worden.
Onze Meldkamer staat 24 uur per dag, 7 dagen in de week klaar voor onze klanten en doen hierbij onder andere:
- Inbraakalarmering van een alarmsysteem:
De contactpersonen zullen worden gebeld en indien afgesproken wordt er beveiliging aangestuurd.
- Opvolging na paniekalarmen / overvalalarmen:
De meldkamer zal de melding via een vooraf besproken protocol opvolgen.
- Cameraverificatie na inbraakmelding/ alarmmelding
Indien u naast een inbraakinstallatie een camerasysteem heeft, heeft onze meldkamer de mogelijkheid mee te kijken op de camerabeelden. De meldkamer zal bij signalering van een ongewenste situatie direct de nodige actie ondernemen zoals bijvoorbeeld de politie of andere hulpdiensten inschakelen.
- Monitoring netwerk/ binnenkomende comminucatielijnen (glasvezel, vdsl ed)
Onze meldkamer bewaakt altijd en overal de status van de door ons geleverde verbindingen.
Zo kunt u er zeker van zijn, dat bij problemen direct de juiste hulp wordt ingeschakeld.